This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Анализ на ключови думи
Какво представлява?
Анализът на ключови думи представлява проучване на думи или фрази, които носят посетители на вашия сайт чрез органично или пратено търсене.
Чрез по-добре познаване на какво търсят клиентите ви, може да бъде изготвено по-подходящо съдържание, което да увеличи трафика към уеб сайта ви. Проучването на ключови думи може да ви даде реална представа какво търсят хората, а не какво мислите, че търсят.
ЗАщо ни е нужен?
Предимства
Aнализът на ключови думи може да ви даде полезна информация, като например къде се класирате по ключови думи, кои ключови думи са лесни за класиране и за кои се класират вашите конкуренти.
Оптимизиране на разходите
Разпределете по-голям бюджет към думи, които са успешни и избегнете ненужни разходи
Имате конкретна посока
След анализа на ключовите думи, можете да планирате правилно вашето съдържание, в зависимост от интересите и желанията на вашите клиенти
По-висока позиция в Google
Правилния подбор на ключови думи е неизменна част от оптимизация за търсачката. Използването на правилните ключови думи, увеличава шансове ви за по-горна позиция.
Насочвате се към правилната аудитория
Подходящите ключови думи водят до правилните клиенти.
Анализ на конкуренти
Какво представлява?
Анализът на конкуренцията е стратегия, при която определяш главните конкуренти, проучваш техните продукти, услуги и маркетингови стратегии.
Определят се силните и слабите страни на конкурентите, както и възможности за подобрение и потенциални заплахи за вашия бизнес. Така можете да създадете и подобрите вашата собствена стратегия, спрямо останалите в индустрията.
ЗАщо ни е нужен?
Предимства
Aнализът на ключови думи може да ви даде полезна информация, като например къде се класирате по ключови думи, кои ключови думи са лесни за класиране и за кои се класират вашите конкуренти.
Помога за определяне на вашите предимства
Чрез анализ на конкуренцията и тяхното предлагане можете да определите, кое ви отличава и с какво сте по-добре.
Показва ви какво конкурентите правят правилно
Тази информация е важна, за да подсигурите, че вашите продукти и услуги отговарят на стандартите на индустрията.
Показва ви къде грешат
Отчитайки какви грешки допускат вашите конкуренти, откривате нови възможности за развитие на вашия бранд и можете да се възползвате от нови стратегии.