This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Хората получават все повече имейли от компании всеки ден. Как тогава да успеем да изпъкнем сред конкуренцията? Вашите имейл кампании могат да бъдат ефективни само при условие, че все пак биват отваряни от вашите абонати. Въпреки че има няколко показателя за вашите имейли, които трябва да следите, ефективен начин за измерване на успешността на вашите имейл кампании е наблюдаването на процента на отваряне (open rate).
Двойно абониране
По време на процеса на абониране за вашите имейли, добавете допълнително съгласие, което изисква още едно действие от вашите клиенти. Това представлява изпращането на имейл, за да потвърдят желанието си да получават имейли от вашия бизнес. Тъй като получателите трябва доброволно да извършат допълнително действие, за да потвърдят абонамента си, мнозина смятат, че това е най-добрата форма на съгласие, тъй като то улавя потребители, които изрично искат да бъдат включени във вашия списък за разпространение.
Представете се
Веднъж потвърдили участието си в получаването на имейли, добре е да изпратите на клиентите си приветстващ имейл за добре дошли, който задава тон на връзката ви малко след като са се регистрирали. За съжаление, потребителите могат да бъдат непостоянни в решенията си или да имат кратка памет. По този начин, колкото по-дълго е забавянето при изпращането на първия ви имейл, толкова по-вероятно е потребителите да забравят или да загубят интерес към вашия бранд.


Дайте избор на клиентите
Уверете се, че предоставяте избор на абонатите си колко често да получават имейли. Абонатът трябва да има възможност и да променя предпочитанията. Чрез предоставянето на избор на вашите абонати със задаване на предпочитания, брандовете могат да избегнат възприемането им като нежелана поща – което има положително въздействие върху ангажираността и процента на отваряне.
Разработване на качествени теми
Предвид ограничения брой символи, позволени в секцията за тема на имейл, може да е трудно да напишете качествени заглавия. Постигането на творчески и убедителен баланс в рамките на тези параметри изисква време и мисъл. Ясните и кратки теми насърчават по-висока ангажираност и процент на отваряне. Темите, състоящи се от три думи, често са перфектната среда, която влияе положително на получателите – но за да сте сигурни, изпълнете A / B тестване, за да видите кои заглавия резонират с вашите абонати. Важно е също да отделите време за написването на копи и заглавия, които предизвикват интереса на читателите към следващото.

Персонализирайте имейлите си чрез сегментиране
Изпращането на персонализирани имейли на различни сегменти от аудиторията ви, съобразявайки се с техните интереси и предпочитания, е стратегия, която увеличава ангажираността и процента на отваряне. Изпращането на едно и също съдържание на целия списък от абонати не е ефективно и може да доведе до отписване от вашите имейли. Повече за сегментиране на имейли можете да научите тук.
Следете и премахнете абонати, които не се ангажират със съдържанието ви
Въпреки че звучи полезно да имате по-дългa листa с абонати, всъщност е по-ефективно този списък да с потребители, които са активни. Абонатите, които не отварят вашите имейли, вредят на вашата репутация на подател в програмите за имейли. Неактивен абонат може да бъде всеки, който не се е ангажирал с имейл през последните 6 месеца или повече. Но преди да премахнете тези абонати от списъка си, опитайте се да ги спечелите отново с ремаркетинг имейл. Качеството е по-важно от количеството.


Избягвайте спам филтъра
През последните няколко години филтрите за спам стават по-усъвършенствани, но все още не са перфектни. Вашите имейли – дори най-добрите от тях – все още могат да бъдат уловени в страховитата папка за нежелана поща и никога да не бъдат видени. Ако искате да увеличите максимално обхвата на вашите маркетингови кампании по имейл, ще трябва да направите всичко възможно, за да не бъдете маркирани като спам.
Усъвършенствайте тайминга си
Времето може да има огромен ефект върху това дали абонатите ви отварят имейлите ви, така че помислете внимателно по кое време и ден да изпратите имейлите си. Мислете за времето за изпращане на имейли по следния начин – представете си ден от живота на вашата аудитория. Какво правят сутрин, следобед и вечер? Как изглежда техният работен ден? До колко късно стоят нощем? Колко рано се издигат сутрин? Няма да можете веднага да разберете идеалното време, но извършете някои A / B тестове, за да определите кои времеви рамки изглеждат най-добри и ги изследвайте в бъдещи кампании.

Не забравяйте мобилните си потребители
Проучвания сочат, че 68% от имейлите биват отваряни от смартфон. Това означава, че просто не можете да си позволите да игнорирате вашите мобилни потребители – трябва да се обърнете към тях. Очевидният съвет тук е да се уверите, че имейлът ви е удобен за мобилни устройства (с отзивчиво форматиране и зареждащ се носител), но също така вземете предвид факта, че мобилните екрани са по-малки, така че дългите теми няма да бъдат видими на мобилни устройства.

Тези съвети могат да помогнат на всяка кампания да получи по-добри проценти на отваряне, но не се обезсърчавайте, ако не видите резултат веднага. Имейл маркетингът е изкуство и наука, така че отделете си малко време за експериментиране и открийте кои тактики работят най-добре за вашия бизнес и вашите абонати. DigitalBrand може да ви помогне в изграждането на ефективни маркетингови кампании и стратегии.